Zápisy ze shromáždění SVJ
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konaného dne 14. listopadu 2024 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Kuchlerová.
Jako host přítomen Ing. L. Kmoch, K.O.Poradenství s.r.o.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.10.24
- Zpráva o činnosti
- Volba nového předsedy SVJ
- Různé
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 13 vlastníků z celkového počtu 18. To je 72 % všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.10.24
- Bankovní účet k 31.10.2024: 508 750 Kč;
- Byla zmíněna zhoršená platební morálka při splácení dluhů za vyúčtování služeb 23;
- Seznam dlužníků byl předán Advokátní kanceláři ke zpracování:
- Byt č. 1: dluh 21 213 Kč (bývalý vlastník!!!!);
- Byt č. 3: dluh 59 101 Kč;
- Byt č. 16: přeplatek 6 990 Kč, bude zohledněno ve vyúčtování služeb za rok 2024.
Informace o průběžném hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o činnosti
- Poptávkové řízení na instalaci dálkově odečítaných měřičů teplé a studené vody v bytech. Pro potřeby našeho SVJ (dlouholetá spolupráce) je nejvhodnější nabídka firmy ISTA ČR.
Celková cena zařízení pro celý dům je 58 293 Kč.
Nákup zařízení byl schválen všemi hlasy.
- Monitorování potenciálních dodavatelů na rekonstrukci střechy (šikmá střecha o mírném sklonu). Zatím bez finanční nabídky. Problémem se jeví řešení odpadu dešťových vod. Možným řešením je systém společnosti SYANCO ČR. Bližší info bude poskytnuto na příštím shromáždění.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
5. Volba nového předsedy Společenství vlastníků
- po diskusi všech zúčastněných vlastníků byl bod stažen z programu.
Stažení tohoto bodu z programu schváleno všemi hlasy
6. Různé / diskuse
- Informace Pražské energetiky (PRE) o realizaci výměny kabelů NN/VN, která zasáhne do pozemků Osadní 715/37 a Osadní 716/37a.Termín obnovy vedení je naplánován na období 04.2026 – 11.2026;
- Informace společnosti Vodafone ČR a.s. o rozhodnutí o umístění stavby, která zasáhne do pozemků Osadní 715/37 a Osadní 716/37a. Jedná se o stavbu podzemního vedení sítí elektronických komunikací. Termín stavby zatím nebyl oznámen.
7. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:15 hodin.
V Praze dne 17. 11. 2024
Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ Osadní 37
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konaného dne 19. června 2024 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Kuchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.05.24
- Zpráva o činnosti
- Plán další činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 11 vlastníků z celkového počtu 18. To je 61 % všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.05.24
- Bankovní účet k 31.05.2024: 263 069,00 Kč;
- Byla zmíněna zhoršená platební morálka při splácení dluhů za vyúčtování služeb 23;
- Dlužníci budou po uplynutí splátkové lhůty (30.06.24) ve spolupráci s K.O.P. vyzváni k uhrazení dluhů;
- Za prvních 5 měsíců 2024 bylo na mimořádných výdajích za mimoprovozní opravy zaplaceno 23 936,00 Kč. Je nutno přistupovat ke společnému majetku s péčí dobrého hospodáře – tyto peníze nám na společném účtu chybí;
- Opravy ve Vašich bytech na společném zařízení (topení, hlavní rozvody plynu, elektro a vody) musí být objednávány a evidovány pouze předsedou SVJ.
Informace o průběžném hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o činnosti
- K datu 31.01.2024 byla ukončena spolupráce s panem Jelínkem. Pan Jelínek vyklidil jím užívané prostory a odevzdal všechny klíče od prostor našeho domu;
- V této souvislosti byly uklizeny prostory sklepa a uvolněných sklepních kojí. Žádám o udržování pořádku;
- Byl vyměněn zámek u sklepa s hlavním uzávěrem plynu (HUP). Zároveň byly dodány klíče vlastníkům, kteří mají v této části sklepa svoje koje;
- Na žádost PRE byly zpřístupněny měřící body transformátoru, umístěném v našem sklepním prostoru. Po provedení měření bylo místo uvedeno do původního stavu.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
5. Plán další činnosti
- Vzhledem k nepříznivému vývoji finančních prostředků na účtu SVJ je nutno pozastavit plánované činnosti do doby stabilizace účtu;
- Jedná se o následující:
- povinnost instalace měřidel s možností dálkového odpočtu spotřeby teplé a studené vody s nejpozdějším termínem 1.1.2027;
- oprava odpadu vody v pronajímaném prostoru Odborného učiliště;
- vyčištění skleněných stěn výtahové šachty.
Plán další činnosti byl schválen všemi hlasy.
6. Různé / diskuse
- Stručná informace ze shromáždění sousedního SVJ Osada, týkající se našeho domu;
- Zkušební provoz bio odpadu se osvědčil a službu zachováme. K této problematice se již nebudeme vracet.
7. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:15 hodin.
V Praze dne 24. 06. 2024 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ Osadní 37
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konaného dne 15. listopadu 2023 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Markéta Salazarová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.10.23
- Zpráva o činnosti
- Plán další činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 13 vlastníků z celkového počtu 18. To je 72 % všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
Informace o nových vlastnících bytových jednotek:
Byt č. 1: pan Josef Matyáš;
Byt č. 18: pan Patrik Klán.
3. Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.10.23
- Bankovní účet k 31.10.2023: 199 834,00 Kč
- Nedoplatek za služby - byt č. 1: 32 577,00 Kč
- Nedoplatek za služby - byt č. 3: 16 372,00 Kč
Informace o průběžném hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o činnosti
- Vymalování společných prostor
- Součástí malování společných prostor bylo obnovení schodišťového soklu od 6. patra po sklepní katr.
- Součástí malování společných prostor bylo nanesení penetrační látky na omyvatelnou část stěn a následné vymalování schodiště bílou barvou, včetně vstupní chodby.
- Cena za nový sokl: 46 403 Kč.
- Cena za výmalbu: 77 581 Kč.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
5. Plán další činnosti
- Oprava mechaniky zámku hlavních vstupních dveří, příčinou pravděpodobně hrubé zacházení ze strany vlastníků. Finančně nákladná oprava.
- Výměna poškozeného zámku v místnosti HUP (hlavní uzávěr plynu) a sklepních kojí bytů č. 14 až č. 17 + úklid.
- Předseda zajistí metodiku pro nové rozpočítávání nákladů na teplo v souladu s novým zákonem.
- Předseda informoval o nové povinnosti instalace měřidel s možností dálkového odpočtu spotřeby teplé a studené vody s nejpozdějším termínem 1.1.2027.
- Vyčištění skleněných stěn výtahové šachty, provedení zvenku i zevnitř, předseda SVJ zjistí finanční náročnost.
Plán další činnosti byl schválen všemi hlasy.
6. Různé / diskuse
- Vyhodnocení zkušební doby instalace nádoby na bio odpad. Hlasováním bylo rozhodnuto o pokračování služby: pro 8 hlasů, proti 2 hlasy, zdržel se 3 hlasy.
- Hlasováním bylo rozhodnuto o ukončení spolupráce s panem Jelínkem, který zajišťoval drobné opravy a údržbu v domě (pro 12 hlasů, zdržel se 1 hlas). Pan Jelínek byl vyzván, aby do 31.01.2024 vyklidil společný prostor sklepa a koje v místnosti hlavního uzávěru vody. Zároveň byl vyzván, aby ke stejnému datu odevzdal klíče domu 37/715 a vstupní čip.
- Zůstanou-li ve sklepě i nadále věci, ke kterým se nebude nikdo hlásit, zajistí předseda SVJ vyklízecí firmu k finálnímu úklidu sklepních prostor.
- Žádost vlastníka bytu č. 18 o souhlas k zapsání adresy bytu do obchodního rejstříku jako sídlo firmy. Vlastníci souhlasí se zápisem do OŘ pouze jako sídlo firmy, nikoliv jako provozovnu.
- Předseda byl informován, že dochází k (údajnému) znečišťování chodníku a parkujících aut zbytky jídel, vyhozených z našeho domu. Došlo k poškození laku auta, nahlášeno Policii ČR.
7. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:15 hodin.
V Praze dne 18. 11. 2023 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ Osadní 37
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konaného dne 21. června 2023 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.05.23
- Informace k vývoji cen služeb
- Zpráva o činnosti
- Plánované projekty
- Plán další činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 10 vlastníků z celkového počtu 18. To je 56 % všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.05.23
- Bankovní účet k 31.05.2023: 358 572,00 Kč
- Nedoplatek byt č. 1: dohodnut splátkový kalendář
- Nedoplatek byt č. 3: bude vymáhán ve spolupráci s AK
Informace o průběžném hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Informace k vývoji cen služeb
- téměř všichni naši smluvní partneři využili klauzuli ve smlouvě a navýšili platby o inflaci (15,1%). Navýšení plateb záloh provedlo pouze několik vlastníků a tak tvorba fondu na další opravy bude velmi pomalá;
- předseda SVJ osloví konkurenční firmy na úklid společných prostor domu.
Termín: 31.07.23
Zpráva o vývoji cen služeb byla schválena všemi hlasy.
5. Zpráva o činnosti
- Rekonstrukce stoupacího vedení elektroinstalace HDV
- Projekt byl úspěšně dokončen včetně stavebních prací;
- Instalace nového úsporného LED osvětlení na chodbách;
- Součástí předávacího protokolu je:
- Zpráva o revizi vyhrazeného elektrického zařízení;
- Prohlášení o shodě;
- Podklady pro uzavření smlouvy na hladině NN (PRE) pro každé odběrné místo.
- Komunální / bio odpad
- Předseda SVJ prezentoval podmínky instalace kontejneru na biologický odpad, který nabízí Pražské služby;
- Byly diskutovány cenové dopady a plusy / mínusy tohoto řešení.
- Opakované hlasování vlastníků pro realizaci projektu:
- Hlasování pro: 5 hlasů
- Hlasování proti: 4 hlasy
- Hlasování se zdržel: 1 hlas
- Projekt byl tímto schválen a předseda SVJ zajistí vlastní realizaci;
- Všichni vlastníci i podnájemníci obdrží leták s podmínkami třídění bioodpadů;
- Nebudou-li uživatelé podmínky sběru bioodpadu dodržovat, projekt se zruší;
- Udělejme něco pro naše životní prostředí!
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
6. Plánované projekty
- Vymalování společných prostor
- Předseda SVJ provede výběrové řízení na dodavatele vymalování společných prostor;
- Jedná se o prostor od 6. patra po katr v přízemí, včetně vstupní chodby;
- Byla domluvena jednotná barva a to bílá;
- Součástí projektu bude nový sokl na novém sádrokartonu i výměna stávajících dlaždic v mezipatrech, barva šedá;
- Pro realizaci tohoto projektu použijeme návratnou bezúročnou půjčku z účtu Bytového družstva Osadní 37.
- Vyčištění skleněných stěn výtahové šachty
- Provedení zvenku i zevnitř;
- Realizace po našetření potřebných prostředků;
- Předseda SVJ zjistí finanční náročnost.
Plánované projekty byly schváleny všemi hlasy.
7. Plán další činnosti
- Rekonstrukce a zateplení střechy domu
- Předseda SVJ provede průzkum potenciálních dodavatelů a odhadovanou finanční náročnost.
Plán další činnosti byl schválen všemi hlasy.
8. Různé / diskuse
- Předseda SVJ informoval o záměru sousedního SVJ Osadní 37b instalovat solární panely na jejich část střechy domu.
9. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:15 hodin.
V Praze dne 27. 06. 2023 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ Osadní 37
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konaného dne 15. listopadu 2022 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil Miroslav Votruba. Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.10.22
- Informace k vývoji cen služeb
- Zpráva o činnosti
- Plánované projekty
- Plán další činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 12 vlastníků z celkového počtu 18. To je 66 % všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Informace o průběžném hospodaření SVJ k 31.10.22
- Bankovní účet k 31. 10. 2022: 923 260,00 Kč
- Nedoplatek byt č. 1: 19 999,00 Kč
- Nedoplatek byt č. 3: 37 564.00 Kč
Nedoplatky budou řešeny ve spolupráci s AK
Informace o průběžném hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Informace k vývoji cen služeb
- Porovnáním aktuálních cen služeb se stejným obdobím v roce 2021 lze očekávat PRŮMĚRNÝ nárůst nákladů o minimálně 10 - 15%. Nárůst může ovlivnit průběh zimy a individuální spotřeba vody a tepla.
- Doporučuji navýšení plateb záloh, možno se obrátit přímo na K.O.P.
Zpráva o vývoji cen služeb byla schválena všemi hlasy.
5. Zpráva o činnosti
- Oplocení vlastního pozemku
Byl realizován živý plot na pozemku, patřícímu k domu 715/37. Práce byla provedena svépomocí, velké poděkování patří manželům Bažantovým.
Jednorázové náklady spojené s realizací plotu a hrazené SVJ:
- Nákup nářadí: 3 497,00 Kč;
- Nákup rostlin a pomocného materiálu: 7 117,00 Kč
- Údržba zeleně před domem
O zeleň před domem nově pečuje vlastník bytu č. 9;
Posun k lepšímu je znatelný.
- Úklid v domě
Došlo k výraznému navýšení ceny za úklid v domě za strany dodavatele. Předseda SVJ provedl porovnávací průzkum cen dodavatelů shodné služby v našem okolí.Ceny se ale lišily pouze v hodnotě desítek Kč a proto není důvod ke změně dodavatele, protože služby jsou považovány za dobré.
- Pražská teplárenská a.s.
Předseda SVJ zajistil u PT a.s. snížení teploty užitkové vody, jak bylo vlastníky požadováno na minulém shromáždění. Současná teplota je ale nejnižší možná, abychom zabránili návratu bakterie legionely do rozvodů vody v našem domě.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
6. Plánované projekty
- Výměna elektrorozvodů v domě
- Předseda SVJ provedl výběrové řízení na dodavatele prací. Bylo osloveno 5 firem, zájem projevily 3 firmy, z toho jedna byla časově nerealizovatelná.
- Platné nabídky předaly:
- Firma ELKOVA Všenory s cenou 619 368,00 Kč;
- Firma REVELO Praha 8 s cenou 744 104,00 Kč.
- Vlastníci vznesly připomínky k navrženému technickému řešení (rozvodnice na každém patře místo jednoho centrálního + pohybová čidla pro osvětlení v patrech), které mohou konečnou cenu ovlivnit.
- Předseda SVJ osloví obě firmy k doplnění nabídky a.s.a.p.
- Vzhledem k tomu, že technické řešení obou firem bylo podobné, bude projekt zadán firmě s nižší cenou.
- Komunální / bio odpad
- Předseda SVJ prezentoval podmínky instalace kontejneru na biologický odpad, který nabízí Pražské služby;
- Byly diskutovány cenové dopady a plusy / mínusy tohoto řešení.
- Závěrečné hlasování vlastníků pro realizaci projektu:
- Hlasování pro: 3 hlasy
- Hlasování proti: 5 hlasů
- Hlasování se zdržel: 4 hlasy
- Projekt byl zastaven ale k problematice se vrátíme na příštím shromáždění v 06/2023.
Plánované projekty byly schváleny všemi hlasy.
7. Plán další činnosti
- Předseda SVJ provede průzkum na dodavatele vymalování společných prostor, které chceme realizovat po provedení výměny elektro rozvodů;
- Součástí průzkumu bude řešení odstranění / přemalování barvy na chodbách.
Plán další činnosti byl schválen všemi hlasy.
8. Různé / diskuse
- Předseda SVJ informoval o skutečnosti, že některé dlouhodobé smlouvy s partnery obsahují možnost navýšení ceny za služby ze strany dodavatele o státem vyhlášenou výši inflace. A ta může být ve srovnání s minulými roky významná.
- Předseda bude s dodavateli, kteří k navýšení přistoupí, dvojstraně jednat o podmínkách další spolupráce.
9. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:30 hodin.
V Praze
dne 17. 11. 2022
Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ Osadní 37
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konaného dne 15. června 2022 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Volba předsedy Společenství vlastníků
- Informace o průběžném hospodaření SVJ za rok 2021
- Zpráva o činnosti
- Plán další činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 10 vlastníků z celkového počtu 18. To je 55% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
Jako host se jednání zúčastnil Mgr. L. Kmoch, K.O. Poradenství, s.r.o.
3. Volba předsedy Společenství vlastníků
Do volby se nepřihlásil nikdo z dalších členů SVJ. Pro další funkční období bylo opět zvoleno Bytové družstvo Osadní 37, IČ: 267 43 558, zastoupené panem Miroslavem Votrubou poměrem hlasů 10/10.
4. Zpráva o průběžném hospodaření SVJ v roce 2021
- Bankovní účet k 31. 12. 2021: 607 352,93 Kč
Zálohy na služby: 723 524,00 Kč
Náklady na služby: 729 065,04 Kč
Ostatní důležité údaje:
Ø počáteční stav fondu oprav: 440 149,96 Kč
Ø vybráno do fondu oprav: 386 112,00 Kč
Ø výdaje z fondu oprav: 86 360,50 Kč
Ø zůstatek fondu k 31.12. 779 190,86 Kč
- Stav účtu Sdružení vlastníků k datu 31. 05. 2021: 735 710,00 Kč;
- Splátka bezúročné půjčky z účtu SVJ na účet BD: zcela splaceno v měsíci 06.21;
Informace o průběžné hospodaření byla schválena všemi hlasy.
5. Zpráva o činnosti
- V covidové době byla většina aktivit utlumena.
- Byl vypracován projekt na využití dešťové vody firmou Aquanix. Technické řešení v našem domě je složité, cena projektu 132 230 Kč (v roce 2020), návratnost investice 25 let. Projekt byl všemi hlasy zamítnut.
- Byl vypracován projekt na výměnu hlavní elektroinstalace, která byla doporučena revizním technikem Elektro. Cenová nabídka firmy REVELO je 560 884 Kč (v roce 2020).
- Projekt oplocení pozemku nebyl schválen Pražskou teplárenskou a.s., která má v dotčené lokalitě věcné břemeno na tepelné rozvody. Z tohoto důvodu nám Městská část Prahy 7 nevydala stavební povolení.
- V souladu se smlouvami bylo navýšeno nájemné v nebytovém prostoru pro lékařky a Střední školu o Státem vyhlášenou výši inflace.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
6. Plán další činnosti
- Oplocení vlastního pozemku
Shromáždění rozhodlo, že oplocení provedeme formou živého plotu, na které není nutné stavební povolení. Předseda SV zjistí případný zájem na spoluúčasti sousedního domu 37a.
- Údržba zeleně před domem
Po stížnosti bytu č.9 na kvalitu údržby ze strany pana Jelínka bylo rozhodnuto, že:
- Vlastník bytu č. 9 bude údržbu zeleně zajišťovat sám, včetně likvidace biologického odpadu;
- Sdružení zakoupí potřebné vybavení (aku sekačku);
- Spolupráce s panem Jelínkem bude v tomto směru ukončena.
Návrh odhlasován v poměru 8x pro / 2x proti.
- Výměna elektrorozvodů v domě
- Předseda SV požádá o aktualizaci nabídky na výměnu elektrorozvodů od firmy REVELO;
- Dále zajistí ještě další dvě konkurenční nabídky na porovnání nákladů v termínu 1 měsíce;
- Další postup rozhodnou vlastníci elektronickou volbou.
- Komunální / bio odpad
- Byl vznesen návrh na instalaci kontejneru na biologický odpad, který nabízí Pražské služby;
- Možné řešení - na směsný odpad nechat pouze 1 popelnici a druhou vyhradit pro odpad biologický;
- Četnost vývozu by se musela změnit na: komunál 3 x týdně (nyní 2x) a bio 1x týdně;
- Předseda SV zašle p. Kotoučovi (byt č. 11) současné náklady spojené s odpadovým hospodářstvím a p. Kotouč zajistí cenovou nabídku PS.
- O realizaci se nehlasovalo, rozhodnou vlastníci elektronickou volbou.
- Katastrální úřad
K dokumentu "Oznámení o vyznačení nesouladu", který jste všichni obdrželi, se po dohodě se sousedním domem (mají stejný problém) zatím nebudeme vyjadřovat. Společně s předsedou SV sousedního domu jsme problematiku řešili přímo u zmiňovaných subjektů (KÚ, Pozemkový úřad) bez výsledku. My změnu nepožadujeme a proto o ni nemusíme žádat. O dalším postupu Vás budu informovat.
Plán další činnosti byl schválen všemi hlasy.
6. Různé / diskuse
- Předseda SV informoval o výrazném zdražení všech služeb a energií, na které stávající zálohy na služby nebudou stačit. Přesto, že nemáme výrazné dlužníky (děkuji), během roku musíme platit za služby měsíčně. Při nízkých zálohách budu muset použít naspořené prostředky z Fondu oprav (až do celoročního vyúčtování). Předseda SV připraví procentuální odhad navýšení výdajů s doporučením na navýšení záloh plateb na služby u jednotlivých bytů.
- Dotaz na platby za STA (Společná televizní anténa) - poplatek je v evidenčních listech uveden ale ve vyúčtování se již 2 roky neuplatňuje.
- Dotaz na kontroly plynových spotřebičů v bytech - zajišťuje K.O.P. dle platného harmonogramu.
- Žádost o snížení teploty užitkové vody na původní nastavení - zajistí předseda SV u dodavatele PT a.s.
7. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:30 hodin.
V Praze dne 21. 06. 2022 Zapsal: Miroslav Votruba, BD Osadní 37, předseda SVJ
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Protokol z hlasování Per Rollam
Zahájení hlasování: 13.10.2021
Ukončení hlasování: 31.10.2021
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, IČ 04922794 se sídlem Osadní 715/37, 170 00 Praha 7,
Věc: Schválení účetní závěrky Sdružení vlastníků za rok 2020
Účast při hlasování: 12 vlastníků z 18, tj. 67%
Hlasování je tudíž platné.
Výsledek hlasování: Souhlasí: 12 vlastníků
Nesouhlasí: 0 vlastníků
Účetní závěrka Sdružení vlastníků byla schválena.
Bytové družstvo Osadní 37, IČ 26743558, zapsaného v rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, pod spisovou značkou Dr 5747.
Věc: Schválení účetní závěrky Bytového družstva za rok 2020
Účast při hlasování: 12 členů družstva ze 17, tj. 71%
Hlasování je tudíž platné.
Výsledek hlasování: Souhlasí: 12 členů BD
Nesouhlasí: 0 členů BD
Účetní závěrka Bytového družstva byla schválena.
Za výbor společenství:
Miroslav Votruba, MBA
předseda BD / SVJ Osadní
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00 zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konané dne 24. června 2020 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil předseda SVJ / BD Miroslav Votruba. Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Účetní závěrka SVJ za rok 2019
- Informace k vyúčtování služeb, platební morálka
- Informace o průběžném hospodaření SVJ za rok 2019
- Opatření proti úmyslnému znečišťování domu
- Zpráva o činnosti
- Plán další činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://www.svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 10 vlastníků z celkového počtu 18. To jest 55% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Účetní závěrka SVJ za rok 2019
Informace k účetní závěrce za uplynulý rok :
- Zálohy na služby: 719 328 Kč,
- Náklady na služby: 716 148 Kč,
- Bankovní účet k 31.12.2019: 151 313 Kč.
Informace o účetní závěrce byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o průběžném hospodaření SVJ v roce 2020
- Stav účtu Sdružení vlastníků k datu 31. 05. 2020: 247 125 Kč;
- Splátka bezúročná půjčky z účtu SVJ na účet BD: splaceno 230 000 Kč z celkových 350 000 Kč;
- Dlužné částky na zálohách za služby: Byt č. 3: 87 985 Kč + příslušenství (31 801 Kč). Dluh je vymáhán právní cestou.
Informace o průběžné hospodaření byla schválena všemi hlasy.
5. Opatření proti úmyslnému znečišťování domu
Vlastníci odsouhlasili nákup 2 ks bezpečnostních kamer se záznamem pro získání důkazního materiálu pro případné soudní řízení.
Nákup byl schválen všemi hlasy.
6. Zpráva o činnosti
- Byl předložen projekt oplocení předzahrádky (ve spolupráci s bytovým domem 716/37a), výměny ulámaných obrubníků a záměny asfaltu za zámkovou dlažbu na chodníku do hlavního vchodu.
- Byla prezentována nabídka na opravu zvonkových rozvodů a instalaci domácích telefonů do všech bytů;
- Byla prezentována informace o dopadech při navýšení kapacity nádob na komunální odpad. Počet popelnic zůstává na stávajícím počtu.
- Nebyla provedena plánovaná výměna 2 ks oken v ordinaci z důvodu nenalezení vhodného termínu ze strany lékařek. Projekt se přesouvá do druhé poloviny roku 2020.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
7. Plán další činnosti
- Oplocení vlastního pozemku
ve spolupráci s domem 716 v poměru nákladů: 715: 60% - 716: 40%;
- výměna 15 m obrubníků podél chodníku
- záměna asfaltu za zámkovou dlažbu u vchodu;
- celkový náklad cca 78 000 Kč.
- Oprava rozvodu zvonků
- výměna zastaralých zvonkových rozvodů;
- instalace domácího telefonu do všech bytů
s ovládáním vchodových dveří;
- celkový náklad
cca 45 000 Kč.
Plán další činnosti byl schválen všemi hlasy.
8. Různé / diskuse
- prezentace meziročního porovnání nákladů za jednotlivé služby;
- předseda požádá Pražskou teplárenskou o přeměření systému vytápění z cílem snížení teploty v bytech;
- byla ukončena smlouva DPP s panem J. Jelínkem;
- informace o výskytu legionelly v našem domě;
- předseda zajistí opravu dveří hlavního vchodu (uvolněné madlo);
- žádost Učňovského střediska na slevu z nájmu v důsledku koronaviru-návrh na využití covid nájmu (MPO). Pokud to nebude možné, prominutí nájmu za dva kalendářní měsíce.
- Návrh na zachytávání dešťové vody. Předseda zajistí studii na realizovatelnost návrhu.
9. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:15 hodin.
Praze dne 29. 06. 2020 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ / BD
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konané dne 27. listopadu 2019 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil předseda SVJ / BD Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Informace o průběžném hospodaření SVJ za rok 2019
- Zpráva o činnosti
- Plán další činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://www.svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno 11 vlastníků z celkového počtu 18. To jest 61% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Zpráva o průběžném hospodaření SVJ v roce 2019
- Stav účtu Sdružení vlastníků k datu 31. 10. 2019: 208 523,00 Kč;
- Splátka bezúročná půjčky z účtu SVJ na účet BD: splaceno 150 000,00 Kč z celkových 350 000,00 Kč;
- Dlužné částky na zálohách za služby: Byt č. 3: 51 410,00 Kč + příslušenství (12 456,00 Kč).
Informace o průběžné hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o činnosti
- Byl dokončen projekt vlastního přívodu vody. Zbývá uzavřít smlouvu s Technickou správou komunikací a provedení zápisu do Katastru nemovitostí. Celkové náklady na projekt: 225 991,00 Kč;
- Bylo provedeno vyzdění sklepní chodby mezi domy 715 a 716 s nákladem 7 360,00 Kč;
- Dne 01.10.19 vstoupila v platnost nová nájemní smlouva s Odborným učilištěm;
- Nebyla provedena plánovaná výměna 2 ks oken v ordinaci z důvodu nenalezení vhodného termínu ze strany lékařek. Projekt se přesouvá do roku 2020.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
5. Plán další činnosti
- Oplocení vlastního pozemku
- Ve spolupráci s domem 716 v poměru nákladů: 715: 60% - 716: 40%;
- Celkový náklad cca 59 000,00 Kč;
- Dům 715 navíc výměna 15 m obrubníků podél chodníku. Náklad cca 10 000,00 Kč;
- Projekt musí odsouhlasit představenstvo domu Osadní 716 a Odbor životního prostředí Městské části Prahy 7.
- Oprava rozvodu zvonků
- Požadavek na opravu dlouhodobě nefunkčních zvonků v bytech č. 10 a 18;
- Dle vyjádření odborné firmy je nutná výměna starých rozvodů (z roku 1965) za nové - náklad 30 000,00Kč;
- Předseda SVJ zajistí:
- 1) nabídku na dočasnou opravu rozvodů s minimálním nákladem;
- 2) nabídku na domácí telefony pro každý byt s ovládáním vchodových dveří.
Plán další činnosti byl schválen všemi hlasy.
6. Různé / diskuse
- Předseda SVJ předběžně informoval vlastníky o přípravě nové směrnice Evropské unie, týkající se rozpočtování služeb a energií;
- Byl vznesen požadavek na zajištění většího počtu (3) nádob na odpad, popř. instalaci velkoobjemového kontejneru. Předseda SVJ připraví zprávu o nutné investici (nová klec + betonový základ) a navýšení měsíčního poplatku za svoz odpadu. O tomto požadavku bude hlasováno na příštím shromáždění členů SVJ/BD;
- Jenutno dbát na zavírání hlavních vchodových dveří a předejít tak krádežím v domě;
- Je nutno udržovat pořádek ve společném prostoru nového sklepa.
7. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:30 hodin.
V Praze dne 02. 12. 2019 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ / BD
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00 zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konané dne 19. června 2019 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil předseda SVJ / BD Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Účetní závěrka za rok 2018
- Hospodaření SVJ / BD za rok 2018
- Informace k vyúčtování služeb
- Projekt zhotovení vlastního přívodu vody
- Zpráva o činnosti
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://www.svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno či zastoupeno 12 vlastníků z celkového počtu 18. To jest 67% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
Hostem shromáždění byl Ing. Lubomír Kmoch, K.O.Poradenství s.r.o.
3. Účetní závěrka za rok 2018
Informace k účetní závěrce za uplynulý rok prezentoval Ing. L. Kmoch, K.O.P.
Zálohy na služby: 697 480 Kč,
Náklady na služby: 710 227 Kč,
Bankovní účet k 31.12.2018: 293 312 Kč.
Informace o účetní závěrce byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o průběžném hospodaření SVJ v roce 2019
- Stav účtů k datu 31. 05. 2019: SVJ: 260 573 Kč; BD: 173 465 Kč.
- Splátka bezúročná půjčky z účtu SVJ na účet BD: splaceno 110 000 z celkových 350 000 Kč.
- Dlužné částky na zálohách za služby:
Byt č. 1: 17 900 Kč,
Byt č. 3: 30 945 Kč.
Informace o průběžné hospodaření byla schválena všemi hlasy.
5. Informace k vyúčtování služeb
- Byla vysvětlena položka odměny statutárního orgánu,
- Prezentace nárůstu cen služeb v Kč a v % za poslední 3 roky,
- Vývoj spotřeby a cen vody, TUV a topení,
- Kumulovaná inflace za poslední roky, vyhlášená ČSÚ, je 5,3%,
- Nutno zvážit navýšení záloh na služby u vlastníků s velkým nedoplatkem.
Informace o vyúčtování služeb byla schválena všemi hlasy.
6. Projekt zhotovení vlastního přívodu vody
Bylo realizováno:
- Vypracování projektu a nutných inženýrských prací,
- Podepsána povolovací smlouva s Magistrátem HMP,
- Probíhá výběrové řízení na dodavatele stavby,
- Odhadovaná cena stavby cca 130 - 150 tis. Kč,
- Nutno počítat s náklady na PVK (napojení na hlavní řád, měřidlo spotřeby), zábor silnice + dopravní značení, zřízení věcného břemene s MHMP. Odhad: 50 - 70 tis Kč,
- Bude vyzděna sklepní chodba mezi domem č. 37 a č. 37a.
- Projekt musí být dokončen do 31. 10. 2019.
Informace o projektu zhotovení vlastního přívodu vody byla schválena všemi hlasy.
7. Zpráva o činnosti
- Byla podepsána nová nájemní smlouva s Odborným učilištěm s platností od října 2019,
- Proběhla revize silových elektro rozvodů v domě,
- Proběhla požární revize v domě,
- Proběhla revize hlavního přívodu plynu,
Proběhla revize plynových spotřebičů v jednotlivých bytech.
Zpráva o činnosti byla schválena všemi hlasy.
8. Různé / diskuse
- Neoprávněné obsazení sklepní koje, patřící k bytu č.13,
- Připomenutí pravidel pro objednávání servisu výtahu. Kromě výjimečných událostí (uvíznutí v kabině apod.) zajišťuje pouze předseda SVJ,
- Výměna vodoměru v bytě č. 2,
- Nové obrubníky + zahrádka kolem pozemku, patřící k domu č. 37. Nacenění připraví předseda SVJ / BD.
9. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:30 hodin.
V Praze dne 23. 06. 2019 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ / BD
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konané dne 21. listopadu 2018 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil předseda SVJ / BD Miroslav Votruba.Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
1. Úvod
2. Stav přítomnosti členů
3. Zpráva o průběžném hospodaření SVJ v roce 2018
4. Ukončení projektu renovace budovy
5. etapa renovace budovy
6. Různé, diskuse
7. Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://www.svj-osadni37.cz;
pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno či zastoupeno 10 vlastníků z celkového počtu 18. To jest 56% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
Hostem shromáždění byl Ing. Lubomír Kmoch, K.O.Poradenství s.r.o.
3. Zpráva o průběžném hospodaření SVJ v roce 2018
Stav účtů k datu 31. 10. 2018: SVJ: 278 402 Kč; BD: 60 529 Kč.
Bezúročná půjčka z účtu BD na účet SVJ: 350 000 Kč
Měsíční splátka je 10 000 Kč po dobu 35 měsíců - dle splátkového kalendáře.
Neplánované výdaje:
- advokátní kancelář Savet: 8 712 Kč;
- nové poměrové měřidlo hlavního přívodu vody: 4 850 Kč;
- K.O.P. - realizace nového zákona č. 304/2013 Sb. o zapsání do registru skutečných majitelů: 7 500 Kč.
Informace o průběžné hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Ukončení projektu renovace budovy
Projekt byl dokončen úspěšnou kolaudací budovy a informací pro všechny vlastníky bytových jednotek.
Informace o projektu byla schválena všemi hlasy.
5. Návrh na 2. etapu renovace budovy
V další etapě revitalizace je nutno zřídit vlastní hlavní přívod vody do bytového domu Osadní 715/37 (dosud jsme byli napojeni na vedlejší bytový dům).
Náklady:
projekt + veškerá povolení + ohlašovací povinnosti: 30 000 Kč;
realizace projektu: odhad 100 000 Kč. Bude provedeno výběrové řízení, o výsledku budete informováni před vlastní realizací;
nejbližší možný termín realizace je duben 2019.
Dále navrhujeme:
připravit projekt na výměnu hlavního elektro rozvodu v domě;
vymalování schodiště;
vyčištění výtahové šachty;
výměna 2 ks oken u nájemníků BD (ordinace);
deratizaci sklepních prostor;
kontrola izolace střechy.
Další práce budou zahájeny v závislosti na stavu finančních prostředků na účtu Sdružení vlastníků.
Priority a časový plán bude řešen na příštím shromáždění vlastníků v červnu 2019.
Informace o 2. etapě renovace byla schválena všemi hlasy.
6. Různé, diskuse
průsak vody na stoupačce v bytu č. 2., opravu zajistí předseda SVJ;
zalévání trávy na našem pozemku před budovou - členové SVJ rozhodli zatím nezalévat z důvodu plánovaných výkopů (přívod vody) a ceny vody;
dluh na poplatcích za služby u bytu č. 3 byl uhrazen;
jednání s Odborným učilištěm o budoucím nájmu prostor po vypršení smlouvy v roce 2019 bude zahájeno v lednu 2019;
nové rozvody elektro do sklepů a sklepních kojí - přednost má nová hlavní páteřní elektro síť;
srovnání spotřeby vody a nákladů na topení před a po zateplení budovy - provede předseda SVJ po vyúčtování služeb za rok 2018;
členové SVJ schválili uvolnění finančních prostředků z účtu SVJ na konzultaci s právníkem ohledně napadání a urážení představenstva a některých členů SVJ vlastníkem bytu č. 12;
poděkování K.O.Poradenství s.r.o. za dosavadní spolupráci.
7. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno v 19:30 hodin.
V Praze dne 27. 11. 2018 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ / BD
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zápis ze shromáždění vlastníků dne 21. června 2018
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konané dne 21. června 2018 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil předseda SVJ / BD Miroslav Votruba.Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
1. Úvod
2. Stav přítomnosti členů
3. Zpráva o projektu renovace budovy
4. 2 etapa renovace budovy
5. Průběžná zpráva o hospodaření v roce 2018
6. Různé, diskuse
7. Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
1. Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://www.svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno či zastoupeno 13 vlastníků z celkového počtu 18. To jest 72% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
Hostem shromáždění byl pan Lubomír Kmoch, K.O.Poradenství s.r.o.
3. Zpráva o projektu renovace budovy
- projekt byl kvůli nepříznivému počasí zahájen až 1. dubna 18;
- provedené práce byly v souladu se schválenou projektovou dokumentací a v časovém termínu, t.j. 3 měsíce od zahájení stavby;
- práce nad rámec projektu zateplení budovy: obklady domu proti vlhkosti, obrubníky, otevírání venkovních dveří na čip, nové zvonkové tablo, nové poštovní schránky, renovace vstupní chodby, stojan na tiskoviny a reklamu. Všechny tyto práce byly odsouhlaseny na shromáždění vlastníků dne 22.11.17.
- dodatečné práce, nutné z realizace projektu: nefunkční uzemnění - instalace nové zemnící desky a propojení; odmontování a zpětná instalace alarmu Jablotron u pronajímaných prostor ordinace;
- nutná kontrola vlastníky funkce zvonků po instalaci nového systému;
- veškeré změny v označení zvonků a poštovních schránek provede předseda sdružení v jednotném designu;
- poděkování Ing. P. Vernerovi za stavební dozor po dobu rekonstrukce;
- výdaje spojené s projektem:
Projekt zateplení: 1 332 972 Kč vč. DPH
Dodatečné práce: 151 754 Kč vč. DPH
Veškeré podklady a faktury byly odeslány do správcovské firmy K.O. Poradenství s.r.o.
Informace o projektu byla schválena všemi hlasy.
4. Návrh na 2. etapu renovace budovy
V další etapě revitalizace domu navrhujeme:
- zřízení vlastní hlavní vodovodní přípojky;
- připravit projekt na výměnu hlavního elektro rozvodu v domě;
- vymalování schodiště;
- vyčištění výtahové šachty;
- výměna 2 ks oken u nájemníků BD (ordinace);
- deratizaci sklepních prostor;
- kontrola izolace střechy;
- systém ANTICALC řešit individuálně na náklady vlastníků.
Tyto práce budou zahájeny až po dosažení dostatečného množství finančních prostředků na účtu Sdružení vlastníků.
Priority a časový plán bude řešen na příštím shromáždění vlastníků v listopadu 2018.
Informace o 2. etapě renovace byla schválena všemi hlasy.
5. Průběžná zpráva o hospodaření v roce 2018
Předseda informoval vlastníky:
- stav účtu SV k 31.05.2018 je 166 201 Kč;
- nedoplatek na nájemném / fondu služeb má byt č. 3.
Informace a o hospodaření byla schválena všemi hlasy.
6. Různé, diskuse
- přivítání nových vlastníků bytu č. 9 - p. Bažant, pí. Stachová;
- časté dotazy Exekutorské komory na osoby, uvádějící trvalé bydliště Osadní 37. Neřeší SV ale vlastník bytové jednotky;
- stížnosti na hluk a chování "hostů" v bytu č. 1;
- dluh na poplatcích za služby u bytu č. 3 bude předán Advokátní kanceláři;
- jednání s Odborným učilištěm o budoucím nájmu prostor po vypršení smlouvy v roce 2019;
- nutno zavírat balkonové dveře, vytopení mezi 5. a 6 patrem;
- informace p. Kmocha, K.O.P. o zákonu o ochraně osobních údajů (GDPR);
- poděkování K.O.Poradenství s.r.o. za dosavadní spolupráci.
7. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno ve 20:00 hodin.
V Praze dne 25. 06. 2018 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SV / BD
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konané dne 22. listopadu 2017 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil předseda SVJ / BD Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Průběžná zpráva o hospodaření v roce 2017
- Zpráva o činnosti
- Zateplení / renovace budovy
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
- Úvod
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://www.svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno či zastoupeno 12 vlastníků z celkového počtu 17. To jest 70% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Průběžná zpráva o hospodaření v roce 2017
Předseda informoval vlastníky:
- stav účtu SVJ k 31.10.2017 je 1 022 822 Kč;
- o způsobu vedení účtu a kontroly příchozích / odchozích plateb;
- nedoplatek na nájemném / fondu služeb mají byty č. 1 a č. 3.
Informace a o hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o činnosti předsedy za údobí leden - říjen 2017
- předseda informoval o nutnosti hlásit podnájemníky a skutečné počty osob v bytě;
- instalace ANTICALC - rozhodnutí odloženo do příští schůze, náklad cca 50 000 Kč, ověření účinnosti, zůstatek na účtu po realizaci renovace budovy;
- společná anténa (STA) pro budovy 37 a 37a nefunguje řádně. Bytové družstvo Osada se na případné opravě nebude podílet, STA nevyužívají. Celková rekonstrukce systému by stála cca 30 000 Kč, částečná oprava (anténa + zesilovač) cca 3 až 5 000 Kč. Předseda bude informovat o dalším postupu při řešení do 31.12 2017. Nefunkčnost STA nutno zohlednit v pravidelných platbách za služby;
- oprava oken v bytech - jedná se o soukromé vlastnictví a každý vlastník musí zajistit na vlastní náklady. Kontakt na firmu, která okna v domě instalovala: OKNOTHERM Kaplice s.r.o., Linecká 377, Kaplice. Tel.: 380 311 206;
- výtahová šachta - na vyčištění výtahové šachty přišla pouze 1 nabídka, bude realizováno ve druhé fázi renovace budovy v roce 2018;
- EUROvýtahy - běžné opravy, které se vyskytnou o víkendu, budou realizovány až v první pracovní den nového týdne (kromě mimořádných událostí, uvíznutí v kabině apod.).
Zpráva o činnosti předsedy byla schválena všemi hlasy.
5. Renovace / zateplení domu
- zahájení rekonstrukce 1.3.2018 v závislosti na počasí. Upřesněný časový harmonogram bude vyvěšen na nástěnce a zároveň uveden na internetových stránkách SVJ / BD Osadní 37;
- projekt hotov, stavební povolení obdržíme během měsíce 12/2017;
- dodatečné náklady - nové Tepelné zpracování budovy - náklad 8,0 tis. Kč;
- projekt zahrnuje: zateplení čelní stěny domu, výměnu oken v přízemí, výměnu vstupních dveří na ovládání čipem, výměna poštovních schránek, instalace stojanu na noviny a reklamu, vstupní chodník žula + nové obrubníky;
- otevírání dveří u pronajímaných prostor (lékařky) na dálku;
- projekt zateplení zasahuje do reklamního plakátu na budově Osadní 35, nutno zahájit jednání s majitelem o řešení. Zajistí předseda SVJ .a.s.a.p.;
- fasáda - samočistící nátěr, barevné provedení v souladu s domem 37a;
- způsob distribuce čipů: majitelé + evidovaní nájemníci zdarma. Čipy navíc za výrobní poplatek s uvedením do evidence čipů;
- nový typ poštovních schránek (horizontální provedení), popis schránek bude zajišťovat předseda dle evidovaných osob v domě;
- stavební dozor stavby - návrh na jednoho z vlastníků pana Petra Vernera, který má odpovídající vzdělání a odbornost. Forma Dohodou o provedení práce, odměna 6 000 Kč / měsíc. Doba trvání smlouvy cca 3 měsíce;
- druhá fáze rekonstrukce: vymalování společných chodeb, vyčištění skleněné výplně výtahové šachty, instalace Anticalc (v případě schválení na příštím shromáždění) - realizace závisí na zůstatcích na účtu po dokončení 1. fáze rekonstrukce.
Plán rekonstrukce byl schválen všemi hlasy.
6. Různé, diskuse
- předseda důrazně upozornil na dodržování Domovního řádu, jehož obsah všichni odsouhlasili na minulém shromáždění.
8. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno ve 20:00 hodin.
V Praze dne 01. 12. 2017 Zapsal: Miroslav Votruba, předseda SVJ / BD
Společenství vlastníků Osadní 37, Praha 7, PSČ 170 00
zapsané dne 22. března 2016 v rejstříku SVJ vedeném MS Praha, oddíl S, vložka 17233
Zápis ze shromáždění Společenství vlastníků Osadní 37
konané dne 24. dubna 2017 od 18:00 hodin
Jednání zahájil a řídil předseda SVJ / BD Miroslav Votruba.
Zapisovatelkou byla zvolena paní Alena Küchlerová.
Program jednání:
- Úvod
- Stav přítomnosti členů
- Zpráva o hospodaření v roce 2016
- Zpráva o činnosti
- Návrh oprav a investic v roce 2017 / 18
- Domovní řád
- Různé, diskuse
- Závěr
Program jednání byl schválen všemi hlasy.
- Úvod
Předseda přivítal hosta schůze pana Ing. L. Kmocha z K.O.Poradenství a nové vlastníky paní Z. Skulovou a paní K. Sabevovou.
Bylo konstatováno, že
- schůze byla řádně a včas svolána formou vývěsky, e-mailovou pozvánkou a zveřejněním na internetových stránkách společenství https://www.svj-osadni37.cz;
- pozvánka obsahovala program a zdůraznila důležitost tohoto shromáždění.
2. Stav přítomnosti členů
Dle provedené prezence bylo přítomno či zastoupeno 16 vlastníků a členů bytového družstva z celkového počtu 18. To jest 88% všech členů. Shromáždění bylo tudíž usnášení schopné.
3. Zpráva o hospodaření v roce 2016
Ing. L. Kmoch z K.O.Poradenství, naší správcovské firmy, přednesl finanční zprávu za rok 2016.
Účetní zpráva byla zaslána na příslušný Městský soud v Praze.
Případné nahlédnutí do dokumentu účetní uzávěrky je možný u předsedy SVJ.
Zpráva o hospodaření byla schválena všemi hlasy.
4. Zpráva o činnosti předsedy za údobí leden - duben 2017
- převzetí předsednictví, zápis do Obchodního rejstříku, uvolnění bankovních účtů;
- splnění otevřených bodů z předávacího protokolu při převzetí od bývalého předsedy;
- zřízení datové schránky a internetových stránek https://www.svj-osadni37.cz;
- kontakt na Sdružení bytových družstev, předsedu BD Osada; podnájemníky v domě (lékařky + Odborné učiliště);
- provedení odpočtu vody;
- vypracováni návrhu na Domovní řád;
- realizace výběrové řízení na zateplení domu;
- komunikace přes datovou schránku se Soudem pro Prahu 1;
- podání daňového přiznání za rok 2016.
Zpráva o činnosti předsedy byla schválena všemi hlasy.
5. Návrh oprav a investic na roky 2017 / 18
Našetřené prostředky na bankovních účtech Sdružení vlastníků a Bytového družstva umožňují již dříve diskutované investice do oprav a zlepšení podmínek v domě.
Do výběrového řízení na kompletní zateplení fasády domu byly pozvány 3 firmy. Součástí výběrového řízení byla, kromě vlastního zateplení, výměna balkonů v bytech, nová okna v přízemí domu, nové vstupní dveře s otevíráním na čip (2 kusy). Na základě ekonomického a technického vyhodnocení byla vybrána firma Pragotherm s nabídnutou částkou 1 093 627,- Kč s DPH.
Mimo výběrové řízení bude realizována celková obnova vstupní haly, výměna poštovních schránek, umístění stojanu na tiskoviny a reklamu a položení žulové dlažby mezi vchodem a hlavním chodníkem. Odhadovaná cena dodavatelem je cca 100 000 Kč.
Členové BD a SVJ byli seznámeni s nutností sdružení prostředků z účtů Bytového družstva a Společenství vlastníků formou bezúročné půjčky.
Plánovaná investice byla schválena všemi hlasy.
Bezúročná výpůjčka prostředků z účtu Bytového družstva byla schválena všemi hlasy.
6. Domovní řád
Byl vypracován návrh Domovního řádu a jako koncept byl k prostudování na našich internetových stránkách. Během shromáždění byly vzneseny připomínky a úpravy textu.
Bylo odsouhlaseno že:
- jednotlivé připomínky budou zaneseny do textu;
- předseda SVJ rozešle upravený dokument všem členů e-mailovou poštou k finálnímu souhlasu.
Výsledek bude komunikován e-mailem a oznámením na desce.
7. Různé, diskuse
- ohlášení nových podnájemníků a počtu osob v jednotlivých bytech;
- nutné zabezpečení výstupu na střechu a k výtahové strojovně, zajistí předseda SVJ s termínem 1.5.2017;
- oprava balkonových dveří ve 4. patře, zajistí předseda SVJ s termínem 10.5.2017;
- žádost pí. Velíškové o klíč k místnosti mandlu. Vzhledem k tomu, že se jedná o společný prostor, bude žádosti vyhověno. Zajistí předseda SVJ s termínem 1.5.2017;
- nedostatečná údržba výtahu a výtahových prostor. Předseda SVJ bude kontaktovat servisní firmu a zkontroluje plnění obsahu servisní smlouvy. Termín 15.5.2017
- daňové přiznání za byt vlastníků jednotek si musí každý zajistit sám;
- nutno dbát na udržování čistoty ve společných prostorách, hlavně při úpravách / rekonstrukcích v bytech.
8. Závěr
Shromáždění vlastníků bylo ukončeno ve 20:00 hodin.
V Praze dne 01. 05. 2017
Zapsal: Miroslav Votruba
předseda SVJ / BD